Łączna liczba wyświetleń

piątek, 2 maja 2014

ZUMBA! Doskonała zabawa i super spalanie kalorii w jednym :D

Zumba jest tematem szeroko poruszanym w blogosferze, dlatego nie mam zamiaru się nad nim jakoś specjalnie rozwodzić, wklejam link do bardzo ciekawego moim zdaniem artykułu, który mieści w sobie wszystko co w tym temacie najważniejsze. http://polki.pl/fitness-w-formie_artykul,10030037.html
Zgadzam się z nim w 100% i podpisuję się pod nim rękoma i nogami! Zumba jest tym rodzajem aktywności fizycznej, który angażuje praktycznie wszystkie partie ciała, pozwala się wyżyć, odreagować, doskonale bawić i spalić przy tym cała masę kalorii:) Brałam kilka razy udział w maratonie zumby i za każdym razem wyszłam z niego ledwo stojąc na nogach, cała zalana potem, ale za to jaka szczęśliwaaaaaaaaa :D kocham takie momenty :) i dodam też, że znam osobiście kilku Panów, którzy również tak jak ja oszaleli na punkcie zumby i uczęszczają na takie zajęcia regularnie. Mnie niestety nie stać na opłacenie sobie zajęć i uczęszczanie na nie regularnie, ponieważ jestem tylko biednym studentem, ale bardzo często organizuję sobie "małe maratony zumby" w domku, czy to przez xboxa, czy też zwyczajnie odpalam filmiki na youtube. Jest wiele kanałów, które oferują naprawdę bardzo fajne treningi, mam też kilka swoich ulubionych, które wkleję poniżej. A jakie są Wasze opinie na temat zumby?



https://www.youtube.com/watch?v=1N-n1KEivbo

https://www.youtube.com/watch?v=KPv8ZGrb78Y

https://www.youtube.com/watch?v=-ZB6XIkfxnQ

https://www.youtube.com/watch?v=AJkthCW_xmc

https://www.youtube.com/watch?v=yta1QBK25C0 - ten trening przypomina raczej wygłupy, ale lubię go :) jest mega pozytywny i można się przy nim napocić.. a ta prowadząca, ahh :D skąd ta kobietka bierze tyle energii?:D

https://www.youtube.com/watch?v=ieZV88yIeaY - bardzo fajna muzyka do samodzielnego treningu


Polecam także serię Zumba fitness na XBOX'a, która pozwala podjąć naukę podstawowych kroków należących do dziewięciu stylów tanecznych (reggaeton, merengue, salsa, sumbia, Hip-Hop, mambo, rumba, flamenco oraz calypso). Rozgrywka polega na powielaniu ruchów wykonywanych na ekranie przez wybranego instruktora. W miarę wzrostu liczby udanych powtórzeń, wzrasta poziom trudności zabawy, a także jej dynamika. W pierwszych etapach gracz ćwiczy układy w sali gimnastycznej, a w miarę postępów w nauce wyrusza na podbój klubów tanecznych, a także specjalnych scen. Jest to doskonała propozycja do zabawy w towarzystwie. Zapewnia całą masę dobrej zabawy :)




3 komentarze:

  1. Bardzo chciałam spróbować Zumby, w mojej okolicy... a w sumie 20 km od mojej miejscowości widziałam ogłoszenie jakiś czas temu. Czułam tak to musi być ten moment. Zadzwoniłam, zapisałam się (na wszelki wypadek żeby nie było), pojechałam z koleżanką i co... okazało się że pani prowadząca o Zumbie nie wspomniała słowem. Skończyło się na zwykłym areobiku. A najgorsze było to że po godzince wyszłyśmy i tak nas rozpierała energia że poszłyśmy biegać. Po 5 km ( bo już było ciemno a nie byłysmy nastawione na bieganie), stwierdziłyśmy że już lepiej... no i się zawiodłam.
    Ale bardzo... ale to bardzo chciałabym spróbować w takim klubie z profesjonalnym podejściem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z Tobą w 100%, też spotkałam się z kilkoma Paniami prowadzącymi zajęcia "zumby" a tak naprawdę to one chyba nigdy nie brały w czymś takim udziału.. Naciągają tylko biedne kobietki, ponieważ doskonale zdają sobie sprawę z szału jaki panuje na zumbę i myślą, że jesteśmy takie ciemne i się nie połapiemy. Prowadzący takie zajęcia musi mieć to coś, musi mieć taki power, że aż parkiet rozniesie!

      Usuń
  2. bardzo lubię zumbę, schudłam dzięki temu 6 kg, polecam

    OdpowiedzUsuń