Łączna liczba wyświetleń

sobota, 10 maja 2014

Weekendowe ćwiczonka.

Hej heeeeeeeeeej piękne! Co tam u Was? Jak leci weekend? Ja odpoczywam na maxa, tyle ile tylko się da, ponieważ niedługo czeka mnie ciężki czas - sesja.. Nie wiem jak sobie tym razem poradzę, lenia mam jak nigdy, nie mogę się w ogóle zebrać do nauki, żyję praktycznie tylko wakacjami. Ciągle w głowie mam wakacyjny wyjazd do Włoch, aaaahh! :D nie mogę się doczekać, uwielbiam podróżować, poznawać nowe miejsca, nowych ludzi, uwielbiam lato, słoneczko, opalankooooo :D I wiecie co? W tym roku mam zamiar wskoczyć w strój kąpielowy z ogromną przyjemnością i bez kompleksów.. Może nie jest do końca idealnie, ale na pewno jest lepiej niż było w zeszłym roku :) I to już mnie ogromnie cieszy i daje ogromną satysfakcję i motywację do dalszej pracy, a że czasu zostało jeszcze odrobinę, więc postaram się, aby było tylko jeszcze lepiej.
Wklejam poniżej przykładowe ćwiczonka jakie udało mi się w ciągu tego weekendu wykonać, bądź które będę wykonywać :) a tymczasem lecę dalej oglądać "Eurowizję", trzymamy kciuki za Nasze Słowiankiiiii :D



Krótki, ale dość intensywny trening z Fitness Blender. Ostatnio bardzo polubiłam ich treningi, jest ich cała masa, o różnej długości, intensywności i o różnym poziomie trudności. Wydaje mi się, że każdy znajdzie coś dla siebie. Są dosyć ciekawe, nie nudzą się i dają efekty. Jedyne co mi przeszkadza to "głos" w tle, ale można sobie z tym poradzić. Wyciszamy go, włączamy ulubioną muzykę i czas leci jak szalony :)



Zestaw na uda i pośladki z Natalką Gacką. Niby nie trudny, niby dla początkujących, niby nic skomplikowanego, niby większość ćwiczeń znana, a zakwasy w tyłku dwa dni czułam :D



Brzucho z "Panem w niebieskich rajtkach". Bardzo lubię jego ćwiczenia, nie są trudne, a systematycznie wykonywane przynoszą efekty. Trochę nie podoba mi się tło, no ale :D



Wewnętrzne partie ud z Ewą Chodakowską - krótko, ale konkretnie.



Mel B 10 minutowy trening nóg - petarda ! Przyznam się, że początkowo długo nie byłam w stanie wytrwać całych 10 minut, stopniowo było coraz lepiej. POLECAM POLECAM! Mel B mistrz <3



Wszystkim doskonale znany killer Ewki, oj można się napocić :) Ale to uczucie po skończonym treningu? NIE DO OPISANIA..




Trzymajcie się cieplutko ; *

1 komentarz:

  1. Fitness blender staje sie ostatnio coraz bardziej modny;p

    OdpowiedzUsuń