Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 4 maja 2014

Przykładowe ćwiczonka na dziś.

Przedstawiam Wam kilka zestawów ćwiczeń jakie udało mi się dziś wykonać. Zapraszam do wspólnego ich wykonywania. Są krótkie, na prawdę bardzo fajne i nie są ciężkie :) W maju postanowiłam sobie, że będę na maksa urozmaicać moje ćwiczenia. W Internecie jest cała masa filmików z różnorodnymi ćwiczeniami więc bez problemu każdy może wyszukać coś dla siebie i komponować samodzielnie treningi, ja swoje będę wrzucać tutaj więc zapraszam do korzystania z nich. No to doo roboty, do lata coraz bliżej ! : )) Wykorzystajcie dzisiejszy wieczór najlepiej jak się da, Wasze ciałko z pewnością się Wam odwdzięczy :)


Rozgrzewka z uwielbiana przeze mnie Mel B < 3

Fiatappy cardio ze skakanką :)

Abs z Natalią Gacką.

Pośladki z Mel B, moje ulubione :) Dzięki nim moja pupa się podniosła, zrobiła się delikatnie odstająca i nabrała kształtu.

Rozciąganko również z Natalią Gacką.



Ps. Wciąż walczę ze słodyczami... Znacie jakieś sposoby jak radzić sobie z ogromną ochotą na słodkie?


6 komentarzy:

  1. od słodyczy da się odzwyczaić, po miesiącu, dwóch zapomnisz o ich istnieniu ;) a teraz spróbuj zastąpić je owocami lub kawą zbożową, która w ogóle hamuje apetyt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zbożówka mówisz? trafiłam kiedyś na osobę, kótra skrytykowała to, że "niby byłam na diecie, a pozwalałam sobie na coś takiego jak zbożówka". a co do słodyczy to od kiedy tylko pamiętam nie potrafiłam ich sobie odmówić, teraz oczywiście jest już o niego lepiej i ograniczam je jak tylko się da jednak praktycznie nie ma dnia żebym nie skusiła się chociaż na coś małego. ;/ a to, ze się da odzwyczaić to nie wątpię, bo mój chłopak tak nie jada słodyczy już dwa lata i wcale go do tego nie ciągnie. ahhh jak ja zazdroszczę silnej woli :) !

    OdpowiedzUsuń
  3. kubek inki to tylko 14 kalorii, oczywiście bez dodatków więc wydaje mi się, że można sobie na nią pozwolić ;)

    kiedyś też codziennie musiałam skubnąć coś słodkiego, za to teraz przerzuciłam się na ostre :D

    OdpowiedzUsuń
  4. o! jaki fajny ten zestaw ze skakanka

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez uwielbiam mel b , a teraz znalazlam fajne ćwiczenia Gabrieli Malyszek na boczki i fajne tez ma inne. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  6. o niej jeszcze nie slyszalam, dzieki za informacje na bank skorzystam :D

    OdpowiedzUsuń