Łączna liczba wyświetleń

sobota, 3 maja 2014

skalpel wyzwanie

Dzień dobereeeeek! : )

Dziś z samego rana przychodzę do Was z recenzją mojego ulubionego treningu Ewy Chodakowskiej – skalpel wyzwanie. Wiem, że opinie na temat Ewy są podzielone, dlatego nie chodzi mi w tym poście o samą jej osobę, ale chciałabym skupić się tylko i wyłącznie na treningu.
Jest to najnowsza płytka jaką wydała Ewa, można ją zakupić w empiku, bądź standardowo na stronie Ewki, cena to około 30-40 zł., ale myślę, że warto dodać iż znalazłam jakiś czas temu właśnie ten trening na chomiku. J  Jest to Wydanie 2-płytowe. Trening Skalpel Wyzwanie (45 minut) i największy trening grupowy all in for #my girls (30 minut). Drugiej płyty nie miałam okazji jeszcze przetestować, jakoś mnie do niej nie ciągnie, no ale może kiedyś się skuszę. Na samym początku chciałabym zaznaczyć, że moja opinia jest jak najbardziej obiektywna, o ile np. killer nie przypadł mi zbytnio do gustu, to właśnie skalpel wyzwanie stał się moim ulubionym treningiem i wykonuję go z naprawdę ogromną przyjemnością.

Po odpaleniu płyty pierwsze co rzuciło mi się w oczy to jasne i przestronne pomieszczenie, w którym Ewka prezentuje się całkiem nieźle, akustyka również jak najbardziej na plus, ale ja zazwyczaj włączam własną muzykę, a Ewkę „wyciszam”, ponieważ momentami jej głos mnie po prostu drażni. Bardzo podoba mi się pomysł z odliczaniem czasu przez zegar, dzięki niemu można kontrolować ile czasu pozostało nam do ukończenia ćwiczenia, a np. za ogromny minus uważam reklamy towarzyszące nam cały czas podczas treningu.. No, ale nie można mieć wszystkiego. Jestem skłonna to przeżyć w zamian za naprawdę dobry trening J

Skalpel wyzwanie podzielony jest na sety, na określone partie ciała. Zaczynamy od rozgrzewki, potem nogi, ćwiczenia- deski, ćwiczenia na boczki, na brzuch, pośladki i plecy, rozciąganie.  
Rozgrzewka jak dla mnie całkowicie wystarczająca, klika ćwiczeń ze wspięciami na palce, przysiady, wykroki, wypady. Ogółem nic strasznego i każdy powinien sobie z tym poradzić, aczkolwiek można się przy tym zgrzać. No, ale właśnie o to chodzi :D Ćwiczenia na nogi są dość intensywne, uda palą jak cholerka, angażują również równowagę za co ogromny plus! Jeśli chodzi o deski (plank) to są one fajnie urozmaicone, nie jest to forma wyjściowa, angażują wszystkie mięśnie ciała i za to je lubię. Chociaż przyznam szczerze, że początkowo tak długi czas wykonywania tego ćwiczenia był dla mnie bardzo męczący i nie dałam rady wytrzymać do końca. Następnie ćwiczenia na boczki, które zdecydowanie nie są dla początkujących, ale doskonale angażują mięśnie skośne brzucha i myślę, że warto opanować to ćwiczenie. Następnie przychodzi kolej na ćwiczenia mięśni brzucha, są łatwe i przyjemne, dla każdego. Jedyne co mogę im zarzucić to to, że są one troszkę za krótkie, a brzuch uważam za swoją największą zmorę. Następnie zestaw na pośladki, ćwiczenia wszystkim zapewne doskonale znane, ale bardzo efektywne, czuć że pośladki pracują. Po pośladkach przychodzi kolej na plecy, jest to część ciała, którą zawsze ćwiczyłam nie wiem dlaczego niechętnie, ale te ćwiczenia naprawdę mi podpasowały. Rozciąganie szału nie robi, ale tragedii też nie ma J
Podsumowując nie jest to ciężki zestaw i myślę, że po niedługim czasie każda z nas byłaby w stanie wykonać go całego. Staram się wykonywać go regularnie, moje nogi się wysmukliły, ujędrniły, brzuszek zrobił twardszy i ogólnie samopoczucie lepsze. Myślę, że warto spróbować. Ja sama na początku podchodziłam do niego sceptycznie i nie sądziłam, że aż tak mi się spodoba. Może to dlatego, że nie jest on aż taki męczący i nie zniechęcił mnie od siebie na samym początku.


Kilka słów o skalpelu wyzwanie ze stronki Ewy:
Kolejna odsłona najpopularniejszego programu treningowego Ewy Chodakowskiej - SKALPEL WYZWANIE połączona z największym otwartym treningiem w historii z Ewą Chodakowską - ALL IN FOR #MY GIRLS.
Wyjątkowe dwupłytowe wydanie zawiera najnowszy program treningowy SKALPEL WYZWANIE oraz największy otwarty trening grupowy w historii z Ewą Chodakowską
Płyta 1 - Skalpel Wyzwanie – trzecia część treningu, który pokochały wszystkie Polki ! 45 minutowy trening dla każdego, jego zaleta to łatwość wykonania i wysoka intensywność. Wyszczupla, wysmukla i modeluje nadając sylwetce perfekcyjny kształt – gwarantując widoczne efekty po 4 tygodniach - płaski brzuch, zgrabne nogi, jędrne pośladki, smukłe ramiona i mocne plecy.
Płyta 2 - Bonus DVD – największy w historii trening grupowy z Ewą Chodakowską all in for #my girls. 30 minutowy program dla wszystkich z elementami Kardio, Total Fitness, Bikini Body Workout. Płyta jest również relacją z największego otwartego treningu w historii z Ewą Chodakowską na Polach Mokotowskich w Warszawie, w którym uczestniczyło 5 tysięcy uczestników i zawiera ponad 50 zdjęć.

A Wy miałyście już kiedyś okazję go wypróbować? Co sądzicie?

P.S. Bardzo fajna stronka przydatna w liczeniu spalanych dziennie kalorii
 http://www.e-manus.pl/calc,id,5,type,0,kalkulator_spalanych_kalorii.html




3 komentarze:

  1. kusi mnie już od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też bardzo długo kusił ten zestaw, wydaje mi się ze warto spróbować.

      Usuń
  2. Mi się bardzo podoba ten trening :) powodzenia w wykonywaniu

    OdpowiedzUsuń