Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 5 maja 2014

Ziaja.

Witam Was baaaardzo serdecznie :)

Ale mam dziś świetny humor, od rana poćwiczone, więc pozytywna energia na cały dzień jest :) Skalpel wyzwanie, mel b pośladki i abs za mną, wieczorkiem może uda mi się jeszcze wskoczyć na orbitrek. Nie popsuje mi humoru nawet wizja zajęć do godziny 20. :D jakoś dam radę, przecież 3 wykłady pod rząd z neurofizjologii to nic strasznego, prawda? :D Korzystając z okazji chciałabym życzyć wszystkim maturzystom powodzenia, dacie sobie spokojnie radę, tylko się nie stresujcie :) Pamiętam dzień swojej matury.. Przed wejściem na salę miałam taką pustkę w głowie, byłam przerażona, ale jakoś poszło, nawet całkiem nieźle, przeżyłam i obyło się bez ofiar. A tak propo matury, to przygotowywałam ostatnio na zajęcia na uczelni referat na temat autoprezentacji i myślę, że jutro właśnie pojawi się post na ten temat, być może przydadzą się komuś takie informacje do zaprezentowania się na ustnej maturze.

Wczoraj sprzątając łazienkę naszła mnie pewna refleksja, otóż zauważyłam, że większość produktów na moich łazienkowych półkach to produkty firmy Ziaja i ten post nie jest absolutnie żadną reklamą, tylko moimi spostrzeżeniami. :) Bardzo lubię tę firmę, ponieważ jej produkty są tanie i bardzo dobrej lub co najmniej dobrej jakości. Jeszcze chyba mi się nie zdarzyło, aby któryś z ich produktów okazał się bublem totalnie nie do użytku. A jakie są Wasze opinie na temat firmy i jej produktów?

 Oto moi ulubieńcy:

Tonik do twarzy ogórkowy.


Bezalkoholowy tonik z prowitaminą B5 (D-Panthenolem) oraz wyciągiem z miąższu z ogórka, przeznaczony do cery normalnej, tłustej i mieszanej. Nawilża i odświeża skórę, ma bardzo przyjemny zapach. 

Skład: Aqua (Water), Propylene Glycol, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Panthenol, Sodium Benzoate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum (Fragnance), Amyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropian, Linalool, Citric Acid. 


Zdecydowanie mój ulubieniec.  Jest bardzo tani(około 6zl) , wydajny, pięknie pachnie, dostępny praktycznie wszędzie, spełnia nieźle swoją rolę. Jest ze mną już ładnych parę lat.

http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=2307&recenzja=803917  - link do opinii na wizażu, znajduje się tam również moja bardziej rozbudowana recenzja - klaudus_94 






Antytrądzikowy krem tonujący.


Moje must have w kosmetyczce, nie potrzebuję zbyt mocnego krycia, dlatego ten produkt wystarcza mi w zupełności, kolor ładnie stapia się z cerą, jest delikatny, dobrze się rozprowadza, lekki, idealny na lato, wydajny i pięknie pachnie. Polecam w szczególności młodym :)

http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=18319&recenzja=803910 - link do opinii na wizażu





Spray przyspieszający opalanie. 


Ideał za grosze, a na dodatek bardzo wydajny. 
Nie wiem jak ja bez niego wcześniej mogłam funkcjonować.. Ogólnie wszystkie produkty z serii kakaowej są bardzo dobre i pięknie pachną.

http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=14246&recenzja=803672 - link do opinii na wizażu, tutaj również możecie zaobserwować moje zachwyty nad tym produktem




Maska intensywnie wygładzająca.

Skoncentrowany preparat o niskim pH, który zamyka łuski i regeneruje włosy aż po same końce. Doskonale wygładza otwarte łuski włosów. Dodaje blasku od nasady aż po końcówki. Aktywnie nawilża i uelastycznia włosy. Nadaje włosom wyjątkową miękkość. Zawiera prowitaminę B5 i proteiny jedwabiu.

Skład: Aqua, Cetearyl Alocohol*, Cetrimonium Chloride, Dimethicone, Behentrimonium Chloride, Isopropyl Myristate*, Heliantus Annuus Seed Oil*, Panthenol, Polyquaternium-10, Hydrolized Sil, Sodium Benzoate*, Parfum, Linalool, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Buthylphenyl Methylpropional, Limonene, Eugenol, Citric Acid



Maska zamieszkała na stałe w mojej łazience. Trochę nie odpowiada mi jej zapach, ale w zamian za działanie da się przeżyć. Ma ładny, solidny słoiczek, który cieszy oko. Konsystencja to taki jakby rzadki budyń, trochę jej potrzeba, aby pokryć moje włosy o długości "do zapięcia stanika". Mimo wszystko jest wydajna i bardzo tania, koszt to około 6 zł. Nie przetłuszcza włosów, pozostawia moje włosy miękkie, sypkie, dobrze układające się i łatwo rozczesujące. Nadaje się do użytku codziennego i sprawdza się tak samo dobrze pozostawiona na zaledwie parę minut, jak i dłużej. Myślę, że jak za taką cenę to warto się skusić, a nóż Wam podpasuje :)


Maseczki do twarzy. 



Tanie (1,5zl.) , w saszetkach, jedna saszetka starcza na 2 użycia, gęsta, dobrze rozprowadzająca się konsystencja, piękne zapachy, różne wersje. Moja ulubiona to maska regenerująca z glinką brązową.

http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=41684&recenzja=805333 - link do mojej recenzji maski regenerującej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz